חטיבת מכירות מוצרי העישון היא החטיבה העיקרית של החברה. אנשיה פרושים על פני השוק כולו ומגיעים לכל נקודות המכירה הרלוונטיות וזאת בתדירות ביקורים גבוהה במיוחד. למרות שעיסוקה העיקרי של החטיבה הוא במוצרי הטבק של הקונצרנים אותם אנו מייצגים, היא מטפלת גם במוצרים נוספים שמאפייני המכירה וההפצה שלהם מתאימים לפעילות החטיבה. בחטיבה זו למעלה מ-70 אנשי מכירות המחולקים ל-9 צוותים ושלושה מרחבים.
המערך מכסה כ- 9,000 נקודות מכירה קמעונאיות בתחום מוצרי העישון ו-2,300 נקודות מכירה בתחום החטיפים הממתקים, אשר רובן המכריע מכוסות באמצעות הפצה ישירה. נקודות המכירה כוללות קיוסקים, מינימרקטים, חנויות מכולת, חנויות נוחות, רשתות מזון, מרכזי בידור ובילוי, מכונות אוטומטיות ועוד.
החטיבה כוללת גם את צוותי השיווק של הקונצרנים בגלוברנדס. צוותים אלה עוברים הדרכות קבועות בתוך החברה ועל ידי הספקים מחו"ל, אנשי הקד"מ האחראים על השיווק הקמעונאי המתבצע בנקודות המכירה אחראיים על הפעילות בנקודות המכירה הכוללת פיקוח על נראות המוצרים, זמינות המוצרים בנק' המכירה, חומר פרסומי בנק' המכירה, מבצעי קד"מ מיוחדים ועוד.
כמו כן, הם אחראים על תפעול ובקרת מערך השיווק הקמעונאי של הספקים הבינלאומיים בישראל, ומכסים נקודות מפתח קמעונאיות האחראיות על כ-60% מהיקף המכירות הארצי.