אודות פעילות החברה
חברת גלוברנדס הוקמה בשנת 2000 על ידי צוות מנהלים בכיר המתמחה בשיווק ומכירות, שבעבר ניהל את פעילותה הכוללת של חברת JTI בישראל. צוות המייסדים החליט ליצור מערך ייחודי העונה על צרכי ההפצה של תאגידים רב לאומיים בתחום הטבק והמזון.
הראייה העסקית החדשנית יחד עם השמירה על הסטנדרטים הגבוהים והבינלאומיים הפכו את גלוברנדס עד מהרה לחברת הפצה קמעונאית מובילה בישראל. בשנותיה הראשונות התבססה פעילות החברה על הפצת מותגי קונצרן JTI, בשנת 2006 ביצעה החברה קפיצת מדרגה במעבר למודל הפצה ישירה במקום מודל המבוסס על מפיצים עצמאיים. החל משנת 2007 נוספו מותגי קונצרן BAT ומשנת 2013 מותגי קונצרן המסטיקים ריגלי. בשנת 2015 הוקצה חטיבת ממתקים וחטיפים עצמאית נפרדת מחטיבת מוצרי העישון.
באמצעות תשתית טכנולוגית ואנושית מצוינת ושימוש בשיטת ה- Van-Sale גלוברנדס מבטיחה לשותפיה האסטרטגיים חיסכון בזמן, כסף ומשאבים ניהוליים. שיטת ה- VS מאפשרת לחברה לקחת אחריות כוללת על כל אחד מהמותגים אותם היא משווקת משלב היבוא דרך המערך השיווקי ועד לשלבי המכירה המתבצעים בביקור אחד בנקודת המכירה הקמעונאית.
עם לקוחות חברת גלוברנדס נמנים תאגידים רב לאומיים גדולים ומוכרים הדורשים מענה כולל וייחודי בסטנדרטיים בינלאומיים. מטריית השירותים אותה מספקת גלוברנדס ללקוחותיה מבטיחה להם מענה מקצועי במגוון תחומים, כאשר כל אחד מהשירותים מתנהל בשקיפות מלאה מול הלקוח תוך שמירה על דו שיח מקצועי רחב, הקשבה ומקצועיות.
מעל עשרים שנים של מצוינות ושביעות רצון מצד לקוחותינו ושותפינו האסטרטגיים גורמים לנו לשאוף לעבר יעדים חדשים ולקביעת רף מצוינות גבוה לכלל חברות ההפצה והקמעונאות בישראל.